Adauga randuri blank in Excel

  • by

Am primit relativ recent o intrebare interesanta: “cum pot sa adaug intr-un tabel cate un rand liber intre oricare 2 randuri?”. In mintea mea raspunsul era simplu, dai click dreapta pe o linie si apoi insert row. Problema rezolvata, oare?

Adauga randuri blank Excel

Nu e nici o problema sa adaugam un rand nou undeva intr-un tabel. Problema apare cand vrem sa adaugam un rand nou dupa fiecare rand din tabel.

Evident ca nu as vrea sa adaug manual sute sau chiar mii de randuri, vreau sa faca Excel-ul treaba asta.



Video

Fiindca YouTube-ul m-a dat disparut, de cand nu am mai postat ceva nou, am pus solutia mea intr-un video. Poti sa ii dai play cu incredere.

Am uitat ceva

Ca sa fiu sincer, in video-ul de mai sus am uitat ceva, un detaliu pe care l-am observat doar dupa ce am urcat video-ul pe YouTube.

Nu stiu daca ai observat dar pe prima coloana din loc in loc apar randuri blank. Asta pentru care nu nu am selectat optiunea de mai jos.

Randuri libere excel

Stii cum e, de fapt nu am uitat, am vrut intentionat sa vad daca observi vreo problema. 🙂

Download

Aici gasesti fisierul pe care am lucrat eu.

Despre tabele

Ai o intrebare despre tabele Excel. Spune-mi si mie in sectiunea de comentarii, cine stie, poate in urmatorul articol iti dau un raspuns.