Buget personal in Excel


Mi-am dat seama ca am nevoie sa vad pe ce se duc banii in urma cu 2 ani, cand dupa o luna in care am primit ca si bonus inca jumatate de salariu am vazut ca toti banii s-au dus fara ca sa stiu pe ce au fost cheltuiti. Daca te preocupa sa vezi pe ce s-au dus banii ti-am facut un model de buget personal pe care poti sa il folosesti.

Inainte sa iti dau link-ul, un scurt “manual de utilizare”. In documentul pe care poate o sa il descarci o sa vezi o separare intre introducerea si analiza datelor. De prea multe ori incercam sa si centram si sa dam cu capul in Excel si ne facem viata grea degeaba. In acest model de buget personal o sa vezi ca datele se introduc in 2 tabele:

Un tabel pentru venituri, de unde ne intra bani:



Buget personal in Excel, venituri
Buget personal in Excel, venituri

Un tabel pentru cheltuieli, pe ce cheltuim bani:

Buget personal in Excel, cheltuieli
Buget personal in Excel, cheltuieli

Partea buna cand separam introducerea datelor de analiza acestora e ca simplificam lucrurile, cand am o cheltuiala noua pur si simplu adaug un rand nou. Nu e nevoie sa fac eu totalul pe luna, se ocupa Excel de adunare, trebuie doar sa completez data cum trebuie.

Ce asa mare smecherie, asta stiam sa fac si eu. Stai ca de acum urmeaza partea interesanta, cea de analiza.

Poti sa vezi urmatoarele rapoarte:

Buget personal in Excel - Total venituri pe luna
Total venituri pe luna
Buget personal in Excel - Total cheltuieli pe luna
Total cheltuieli pe luna
Buget personal in Excel - Tipuri de cheltuieli
Tipuri de cheltuieli
Buget personal in Excel - pondere cheltuieli pe luna
Pondere cheltuieli pe luna

Ca sa construiesc rapoartele am facut mai multe pivot table-uri si Pivot Chart-uri. Daca te pricepi la mesterit Pivot-uri mai poti sa construiesti si altele.

Categoriile de cheltuieli le poti modifica in sheet-ul administrare:

Administrare buget personal in excel
Administrare

Descarca bugetul personal in Excel

Vezi daca merge butonul de mai jos.