Home » Questions » CUM SE INREGISTREAZA AUTOMAT UN TABEL

CUM SE INREGISTREAZA AUTOMAT UN TABEL

520 viewsIntrebari
0

Buna ziua! Va rog sa ma ajutati in urmatoarea situatie: intr-o foaie excel fac inregistrarile de mai jos ( atasez o parte din ele, randurile fiind de ordinul miilor) si doresc ca acestea sa se trimita automat, in foi de lucru separate, pe fiecare client in parte. Cum realizez acest lucru? Multumesc anticipat!

 NC
 FACTURA
 CANT(KG.)
 prest (LEI)
 client

1595
71953/7.06
569,496
14,693.00
OMV

1596
71954
743,994
19,195.05
OSCAR

1597
71955
1,486,932
38,362.85
MOL

1598
71956
569,356
14,684.09
EURONOVA

1599
71957
265,932
6,865.19
EURONOVA

1600
71958
264,262
6,818.88
EURONOVA

1601
71959
62,856
1,621.68
TINMAR

1602
71960
307,799
7,941.21
DEA

1603
71961
25,450
656.61
LOGITEX

1604
71962
249,685
6,441.87
AUTOGARA

1605
71963
235,110
6,065.84
NAVROM

Radu Popa Answered question iulie 13, 2021
0

Buna Madalina

Raspunsul general ar fi Macro / VBA. Ai nevoie de un script care sa automatizeze copierea asta pentru tine. Cred ca am facut ceva similar in cursul meu despre VBA, link mai jos.
https://onlearn.ro/p/macro-vba-urmatorul-nivel-in-excel

O alta varianta ar fi sa incerci acelasi lucru cu power query. Creezi sheet-urile si fiecare client isi ia automat datele din sheet-ul cu toate inregistrarile. E destul de mult de munca la inceput, dar apoi trebuie doar sa dai refresh.

Probabil ca in aceasta situatie as opta pentru prima varianta.

Radu Popa Answered question iulie 13, 2021