Home » Questions » Listare linii, coloane

Listare linii, coloane

209 viewsIntrebari
0

Buna ziua. Am o situație in Excel.
Am un tabel cu 26 coloane și 130 linii. Pe anumite coloane am valori numerice >=1 sau text. Am de listat fiecare rând si doar coloanele pe care sunt date. Ma pot ajuta de o formula sa pot aduce intr-un sheet nou doar datele care mi sunt necesare pentru listare, pe rand ? Multumesc,

Loredana Answered question noiembrie 21, 2021
0

Buna seara,

Daca poti ‘urca’ fisierul fara date sensibile (intereseaza structura fisierului) in dropbox sau OneDrive sau alt filesharing.

Daca nu, pune o imagine cu – sa zicem – 7-8 coloane si 7-8 randuri, cu date si alta imagine completata manual de cum ai vrea sa arate rezultatul formulelor din sheetul nou.

Am de listat fiecare rând si doar coloanele pe care sunt date.

Prin date, intelegi date calendaristice?, text? numere? sau ce?

Indigo Answered question noiembrie 18, 2021
0

Buna, atasez poze cu structura tabelului si cu ce trebuie sa listez eu dupa ce filtrez dupa nr.crt si ascund coloanele care nu-mi sunt necesare.

Loredana Answered question noiembrie 18, 2021
0

Buna,

Sa spunem ca filtrezi Nr.Crt. ptr 1, in foaia 2 doresti sa iti apara ce ai in imaginea nr 2? fara coloane ascunse (adica exact cum e in poza)

Apoi filtru pe 2. Acum ar trebui sters ce e in foaia 2 si afisata imaginea 2?

Cu formule nu se poate, solutia este un cod VBA.

Daca in foaia 2 ai avea tot capul de tabel (fara coloane ascunse) s-ar putea crea niste formule, care sa aduca datele din prima foaie iar apoi cu ajutorul unui cod VBA sa se ascunda coloanele care nu au date functie de filtrul ales.

Functie de varianta de Excel pe care o ai, poti aplica filtrul dorit, apoi sa ascunzi manual sau cu cod VBA, coloanele fara date, apoi copiati Ctrl+C si lipiti cu Ctrl+V datele in foaie 2.

Indigo Answered question noiembrie 18, 2021
0

Buna,

In imaginea 2 sunt ascunse coloanele cu meniurile care nu au nici o cifra (meniu 2, meniu3…etc). Da vreau sa apara exact cum e in poza. Eu de fapt ma gandeam daca ar fi o formula care sa aduca in sheet 2 datele din imaginea2, as creea sheet 3 cu imaginea 3 (filtru pe nr.crt2) sheet 4 (cu filtru pe nr.crt 3)…si tot asa mai multe sheet-uri si apoi sa pot printa toate sheet-urile automat, sa nu mai stau sa selectez cate un nr crt, apoi sa ascund coloanele pe care nu am cifre, apoi sa le reafisez, sa aleg un alt nr.crt in functie de cate linii are excel si tot asa de 120 ori.

Loredana Answered question noiembrie 18, 2021
0

Eu acum lucrez pe sheet 1 pe structura din imaginea 1, filtrez, ascund ce nu-mi trebuie, printez…reafisez, refiltrez…doar ca dureaza mai mult de ora, si caut o solutie sa automatizez cumva treaba asta pt ca trebuie facuta zilnic

Loredana Answered question noiembrie 18, 2021