Aducere date dintrun Excel in alt Excel

385 viewsIntrebari
0

Buna ziua!
Va rog, daca se poate sa ma ajutati in urmatoarea situatie:
Am atasat o poza, cu un tabel facut in Excel, pe care trebuie sa il completez cu informatiile a peste 100 de persoane. In final va trebui sa am cate un tabel pentru fiecare persoana in parte.
Toate datele necesare le am intrun alt excel.

Exista vreo posibilitate de a copia datele in tabel, fara a face Copy Paste?

Multumesc,
Gabriel Bucur

Answered question
0

Salut,

1. Ai pus o intrebare, ti s-au oferit raspunsuri si nu ai mai raspuns daca formula/formulele oferite, ti-au fost de ajutor sau nu.
vezi: Functia IF, Rotunjire zecimale la o anumita valoare…

2. nu ai atasat nicio poza. E de preferat sa atasezi un fisier (fara date reale…)

3. nu imi e clar… ai un tabel cu 100 de persoane?
sau trebuie sa faci acel tabel?. Daca da atunci de ce nu creezi 100 de tabele de la inceput.

4. Daca ai acel tabel cu 100 persoane, doresti sa faci 100 de tabele?

5. unde doresti sa apara acele 100 de tabele?

6. Acele tabele sunt tabele reale (insert table) sau le denumesti generic tabele?

7. cum ai vrea sa se creeze acele tabele (formule, VBA, altfel….)

Answered question
0

Salut,

Asa este, nu am mai raspuns, insa mi-a fost de mare ajutor tot ce am invatat pana acum aici. Imi cer scuze.

Am incercat sa adaug de doua ori imaginea cu tabelul insa nu am reusit. Voi mai incerca si acum.

Am de completat un tabel in excel, tabel care contine doua coloane si 5 randuri:
Pe prima coloana:
Nume Prenume:
Adresa:
Data nasterii:
CNP:

In a doua coloana, voi completa eu informatiile solicitate.

Trebuie sa fac acest tabel, pentru 100 de angajati.

Baza de date cu aceste informatii o am intrun alt excel.

Eu nu stiu alta varianta, doar Copy/Paste. As fi recunoscator daca as putea cumva sa lucrez tot in fisierul cu baza de date, sa fac acolo tabelele aceastea, pentru ca ulterior sa le duc intrun WORD, in completarea unei declaratii. Asa este modelul de declaratie, fiecare angajat in parte cu informatiile lui. Nu puteau sa ceara si ei un singur tabel, cu toate detaliile.

Ca o precizare, in fisierul cu informatii, am angajatii unul sub altul, cu informatii de la stanga la dreapta…

Multumesc,

Answered question
0

Asa greu ne intelegem….eu intreb ceva iar tu NU imi dai raspunsurile solicitate.
Ai spus ca ai de completat un tabel cu 2 col si 5 randuri si ai pus doar 4 randuri???
Nume Prenume:
Adresa:
Data nasterii:
CNP:

Daca in fisierul sursa datele sunt dispuse altfel, atunci de ce vrei sa le schimbi?

Pentru ce vrei tu, ar trebui un cod VBA care sa ia fiecare rand (din tabelul sursa) si sa il puna (unde???) probabil in alta foaie apoi poti folosi “mailmarge” pentru a duce datele in word.

Se poate si direct ca din acel fisier sursa sa duci datele in Word dar pentru asta trebuie mai multe date, iar cum le obtin cu greu, nu vreau sa creez coduri VBA, ca apoi sa aflu ca ai uitat ceva sau ar fi trebuit in alta parte…etc

Answered question
0

Salut

Cum pot sa iti trimit un fisier excel?

Mersi.

Answered question