Sold in excel

246 viewsIntrebari
0

Salut.

Daca am 2 tabele, unul cu venituri si altul cu cheltuieli.

De ex:

Venituri:

10.10.2019 – 500 lei – Incasare factura

14.10.2019 – 800 lei – Incasare factura

Cheltuieli:

12.10.2019 – 300 lei – plata factura curent

13.10.2019 – 200 lei – achizitie mouse

Cum fac un grafic care sa reprezinte soldul?

Adica acest grafic sa-mi arate in 10.10 soldul de 500 lei, in 12.10 soldul de 200 lei, in 13.10 soldul de 0 lei iar in 14.10 soldul de 800 lei.

Sper ca m-am facut inteles 🙂

Mersi!

Answered question
0

Cu Power Pivot ar fi cel mai simplu…

Altfel creaza un alt tabel astfel:

In coloana A pui datele calendaristice (care trebuie – ca sa nu complicam formula – sa fie in ordine ascendenta.

In coloana B pui intrarile (depunerile)

In coloana C pui iesirile (cheltuielile)

In coloana D va fi soldul (calculat ca diferenta dintre intrari si iesiri, dependent de data calendaristica)

Graficul se face usor, prin selectarea coloanei A si D si clic pe tipul de grafic dorit.

Answered question
0

Salut Bogdan

Graficul e relativ usor de facut, calculul e putin mai complex. E nevoie sa calculezi soldul pe fiecare zi in parte, iar asta o poti face folosind SUMIF / SUMIFS sau un Power Pivot.

Daca ar fi sa mergi pe varianta SUMIF / SUMIFS e nevoie sa faci suma incasarilor pana in ziua curenta si de acolo sa scazi suma platilor pana in ziua curenta.

Detalii aici:

https://excelninja.ro/functia-sumif-sumifs-excel/

Nu am timp sa scriu mai multe, dar poate la un moment dat fac si un articol despre asta. Intrebarea e una interesanta.

Answered question