Monitorizare timp: Excel, Airtable, Paymo


Daca in activitatea ta esti platit(a) la ora, cel mai probabil te-ai lovit de nevoia de a iti monitoriza timpul si de a il raporta catre client. Partial si eu am “problema” asta, mai am si proiecte de consultanta care reusesc sa puna niste paine pe masa pana cand incepe lumea sa se gandeasca iar la cursuri.

Aici poti sa vezi 3 unelte pe care le-am folosit pentru time tracking.

Monitorizare timp: Excel

Cand am inceput primul proiect de consultanta, am tinut datele in Excel. Cel mai probabil m-am complicat excesiv cu atatea sheet-uri si pivot, dar nah, nu ma pot abtine. Il poti descarca de aici:



Model monitorizare timp Excel

Nici macar nu te-am obligat sa te abonezi, cred ca sunt de treaba azi. 🙂

Monitorizare timp: Airtable

Am dat la un moment dat peste Airtable. Ca si orice “jucarie noua”, era musai sa o testez. Aici poti gasi exemplul din video.

Model monitorizare timp Airtable

Monitorizare timp: Paymo

Intr-un final am ajuns la Paymo, o aplicatie specializata pentru time tracking si project management. O folosesc de aprox 6 luni, poate chiar mai mult. Mentionez ca zgarcit fiind, folosesc doar varianta gratuita, basic.

Ce urmeaza?

Cel mai probabil, la un moment dat o sa fac un update la acest video. La cum ma cunosc, cel mai probabil voi vrea la un moment dat sa inlocuiesc (iar) modul de lucru, chiar daca nu e musai.

Tu ce folosesti?

Iti monitorizezi timpul? Ce folosesti? Spune-mi si mie in zona de comentarii.